Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~myslodsiewnia | użytkownik

imię i nazwiskoKaśka adresKraków zarejestrowany18.11.2006 @19:10:15 ostatnio na stronie02.05.2015 @18:49:43



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.myslodsiewnia82.blog.onet.pl Gadu-Gadu7355611
digarty34 komentarze191 posty na forum1

komputer / sprzęt
Sony DSC-H2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~cezarius    15.06.2008 @11:28:06
ja tez mam pieska do przytulania ale teraz był sześć dni w szpitalu pogryzł go wilczór ma głębokie rany ale powoli dochodzi do siebie jego zdjęcie jest w digartach
~maszracje    11.10.2007 @11:09:27
Dziekuje za komentarz
~mariuszgdynia    07.06.2007 @18:29:40
wczesniej dostalem dwa komentarze i u tych osob znalazlem zdjecia makro.zajrzyj tam.pozdrawiam serdecznie
~mariuszgdynia    07.06.2007 @18:15:03
nie widze u Ciebie fotografii typu makro wiec dziwie sie ze oceniasz prace innych tego typu.ostrosc tła specjalnie jest nieostra.liczy sie pierwszy plan
~MagdaSlomka    20.05.2007 @11:28:20
przepalone gdzieniegdzie na listkach
_______
Pochodzisz od Pana Adama i Pani Ewy [...]. To wystarczy, by najnędzniejszy z żebraków podniósł dumnie głowę, i wystarczy też, by największy na ziemi władca pochylił swe ramiona ze wstydu.
~krzysiekamd    20.05.2007 @11:12:39
Ze statywu trzeba było, ale podejść bliżej, do wiewiórek trzeba mieć cierpliwość.

Pozdrawiam
~Wielki    18.05.2007 @11:58:37
~mariw    16.05.2007 @11:58:51
ależ proszę i zapraszam do mnie...
_______
...bo ja świetnie się bawię ;P
http://www.mariw.deviantart.com
~Dragonka1988    13.04.2007 @15:50:45
Nie mam zamiaru się tutaj publiczni9e z tobą spierać która z nas ma racje. Prawda zazwyczaj leży pop ołowie. Miłego dnia
_______
Zapraszam do komentowania i oceniania
...:::If you want to make God laugh, tell him about your plans :::...
~Dragonka1988    12.04.2007 @20:07:28
Nie mam zamiaru. Użyłaś słowa "my", czyli ten profil prowadzisz z kimś jeszcze?
_______
Zapraszam do komentowania i oceniania
...:::If you want to make God laugh, tell him about your plans :::...
~Dragonka1988    11.04.2007 @21:30:34
Ok. Ale co do twoich prac nadal uważam że są słabe. Porównaj się do innych, porównaj do użytkowników tego aparatu, to zrozumiesz że mam racje. A co do sprzętu jeszcze to jakby ci dali dobrego Canona EOSa 5D i obiektyw jakiejś średniej klasy to i tak fotografie nie będą dobre, przynajmniej na początku.
_______
Zapraszam do komentowania i oceniania
...:::If you want to make God laugh, tell him about your plans :::...
~Dragonka1988    10.04.2007 @17:55:56
A tak na marginesie to nie oceniaj prac użytkowników jeżeli nie masz o tym zielonego pojęcia, o odnoszę takie wrażenie po obejrzeniu twojej ubogiej galerii.Masz dobry aparat ale nie umiesz go wykorzystać.
ostatnio edytowane: 2007-04-10 17:56:28
_______
Zapraszam do komentowania i oceniania
...:::If you want to make God laugh, tell him about your plans :::...
~Dragonka1988    10.04.2007 @14:45:55
Dziękuje za komentarz, chociaż się z nim nie zgadzam do końca. Miłego dnia i udanych fotek życzę.
_______
Zapraszam do komentowania i oceniania
...:::If you want to make God laugh, tell him about your plans :::...
~bartekp    27.03.2007 @14:35:05
tak .. i to też sie liczy ....
ja jakoś próbuje łączyć wszystko na raz .....
~blacknimph    27.03.2007 @14:34:20
naturalny, ale trochę zwiększyłam nasycenie kolorów...
dziękuję bardzo ^^
_______
~jaslonce    27.03.2007 @14:20:44
może ty jesteś nietoperz hihihi ...żartuję, dzięki za opinię
~darkshape    09.03.2007 @11:35:55
spam jest niepoliczalny.
_______
"We shall destroy the self-image."
~darkshape    09.03.2007 @11:27:57
masz prawo komentowac, ja mam prawo ripostowac. nikt sie nie obraza po mojej stronie monitora. ze wskazowki jednak nie skorzystam, bo jest zupelnie wbrew temu co chialem osiagnac.
_______
"We shall destroy the self-image."
~darkshape    09.03.2007 @11:17:38
wybacz, moje prace nie umywaja sie do twoich, mistrzu. odrealnione celowo.
_______
"We shall destroy the self-image."
~dziku76    08.03.2007 @16:40:40
wielkie dzieki !!!
pozdrawiam serdecznie i samych naj w dniu Kobiet !!!!
~himring    06.03.2007 @14:49:48
Wesołego dnia
~jankov    06.03.2007 @14:44:06
ano szkoda, silne slonce bylo i duzy cien w karczmie, hmm zobacze co da sie zrobic w PS bo ogolnie nie lubie przerobek w PS, wole to co jest na kliszy
_______
zrozumieć nie pytając o słowa...
~honoratkaa    06.03.2007 @14:43:44
myślę, że ta siatka na tym zdjęciu fajnie się komponuje z krzojdem
mi się to foto kojarzy z takim baśniowym....
dziękuję za ocenę
_______
.
~himring    06.03.2007 @14:42:57
haha... to teraz mi napisałaś
po prostu pstryknąłem... a biorąc pod uwagę, że to było lato, Mazury i czas wykopalisk to ręka raczej nie była zbyt stabilna
~himring    06.03.2007 @14:36:44
dzięki... poza rozmyciem to tak wygląda w rzeczywistości
1 2 3 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt